Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00. W tych godzinach prosimy o kontakt pod numer 533-390-330.
Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez email. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności „za pobraniem” lub przedpłata na konto.
Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji:
– imię i nazwisko adresata
– dokładny adres z kodem pocztowym
– numer telefonu do kontaktu z kurierem
– nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów
– adres email (jeżeli jest dostępny, do przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia i numeru listu nadawczego)
– dane do FV, w tym poprawny numer NIP jeżeli klient życzy sobie FV
Przygotuj te informacje przed kontaktem z naszą firmą lub prześlij do nas zamówienie na adres email: biuro@maybe.sklep.pl
Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów). Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone.
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce „Prawo do odstąpienia od umowy”.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności Przelewy24 i wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych (pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru dla Kupującego wynosi od 24h do 48h (w przypadku wysyłek kurierskich) lub 24h do 72h w przypadku wysyłek Paczkomatowych Inpost.
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z maybe.sklep.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.
Skontaktuj się z operatorem płatności – firmą Przelewy24.
W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy, ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.
Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj, błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. FV wystawiane są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Drukowaną FV zawsze otrzymasz wraz z wysłanym towarem.
W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.
Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim kroku realizacji zamówienia, można tam podać także uwagę dla kuriera np. „domofon nie działa, proszę o tel.” itp.